søndag den 8. maj 2011

Forårs-kreativ-marked med Stination

Lørdag stod den på det længe ventede forårs-kreativ-marked i Odense med Stination. Det var en helt fantastisk dag i fantastisk selskab! Efter en del rundter i Pakhus16 gik vi ind mod Odense - og var natuligvis på fint besøg ved en hvis Hr. Andersen:


Efter Stinations guidede tur over de toppede brosten, stod den på parkhygge i Klosterhaven med masser af frugt, sol og hemmelig veninde-snak. Efter en god mexikansk/indisk middag med rødvin, rejste vi hver vores vej tvæs gennem landet.


Denne yndige frøken Babuska-Petruska er nu flyttet til Aarhus. Hun hænger i mit vindues-træ og nyder solen. Hun landede i min lomme og er kærligt skænket af Stination. Der fløj et ugle-par i hendes retning - man har vel sine luner!

To håndfulde fine, store og farverige knapper fandt også vej til Aarhus. Jeg tænker de skal pynte på min striktrøje...når den altså engang bliver færdig!

Alt i alt var det en helt fantastisk dag - der blev noteret ideer i metermål og snakket i bunkevis - og så endte jeg weekenden som blogger. Fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar