fredag den 20. maj 2011

Forår i Hjerting...

... Så er jeg taget til Hjerting. Billedligt talt 'Danmarks port mod vest'. Her er åbne vidder, vestenvind, en strålende sol og bedst af alt: godt selskab! Jeg har tilbragt dagen i haven sammen med mine forældre, min skønne tante Anna og min kære onkel Arne. Det har været en eftermiddag fuld af latter, gode minder og kaffe i kandevis!


Haven er ved at springes af blomster der vil frem i verden, ligesom køkkenhaven hurtigt breder sig i sine hele 3 kvadretmeter! (Ja, vi har overvejet en bod på grøntorvet til al den grønsagsarvl!)



Min far har fået sig en 'chokolade-plante' og den kræver bare et lille vindpust, så dufter der er 'godter' i hele haven...


Efter dejligt familiebesøg drog min far og jeg 'Til Havs' (som man altså siger her vest på). Her var - trods sol og blå himmel - en del vind, men vi fik os en rask gåtur og mødte mange festklædte konfirmanter undervejs - skøn skønt!


Resten af dagen har stået på krimilæsning. Jeg har fundet en helt sprød ulæst krimiserie i hele syv bind i min mors bogreol. Så nu har jeg kastet mig over Camilla Läckberg og hendes krimiserie om Erica Falck. Det er ren afslapning - se selv:


En skøn dag i skønt selskab og skønne omgivelser! Det kan ikke blive skønnere! Glædelig Bededag derude - Jeg vender tilbage i morgen =)

2 kommentarer:

  1. KÆRESTE LENE.
    HERLIGT, HERLIGT, - JEG NYDER AT "VÆRE MED".'SUPERSKØNT.
    ALT VEL HER.
    SMUKKE BILLEDER, - BLIV ENDELIG VED, - DET ER EN GAVE FOR MIG.
    KÆRLIGST FASTER.

    SvarSlet
  2. Kære Inga,

    Det var den skønneste eftermiddag. Dine brødre var virkelig i 'hopla' og fortalte historier så tårende sprøjtede af grin!

    Det er SOM ALTID skønt ved Vesterhavet. Jeg kan også lige viske, at min mor har købt en lillebitte gave til dine små beboere.. Og så siger jeg naturligvis ikke mere om dén sag - hi hi!

    Stina og jeg har lavet en 'fællesside' ByLesti, hvor vi vil vise nogel af vores 'kreativiteter' =)

    Ha det godt søde Faster - jeg skriver igen i morgen! Knus Knus

    SvarSlet