fredag den 28. oktober 2011

Yndlings...

Man har vel sine yndlings.
Kæresten-min har besøg af yndlings-københavneren; Lars. De er nu gået til koncert efter en hyggelig middag med snak og grin.

Imens de rock'er den til Kasmir gør jeg klar til i morgen. Der skal jeg nemlig være sammen med min yndlings-københavner; Stina. Vi skal -ligesom resten af Blogland - til Kreativmesse i Fredericia. Jeg har glædet mig så længe - og nu er det heldigvis i morgen.

Jeg har netop færdiggjort lidt strik til københavneren. Og med min mors hjemmestrikkede sokker får hun lidt til både 'top og bund'...

Strik til Stina


Værsgo'!



Nu vil jeg hoppe i seng - der er nemlig én der skal tidligt op i morgen =)

God weekend!

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN29. oktober 2011 kl. 22.23

    DET LYDER DEJLIGT, - RIGTIG GOD FORNØJELSE TIL JER ALLE.
    KÆRLIGST, FASTER

    SvarSlet