lørdag den 8. oktober 2011

Hygge på 2. tv...!

Her hygges. Mildt sagt! Vi har været ude og lufte de nye vinterjakker. Hånd-i-hånd. Nu er vi hjemme igen. Med en ny forsyning garn, bland-selv-slik og en Beck-krimi på TV.

Jeg har tændt stearinlys, for mørket og skyer trænger sig på. Jeg havde helt glemt at fortælle alverden, at jeg har lært at lave 'stangmasker'. Det er det eneste jeg kan ud i hækleverdenen, og resten lader jeg efter stiltiende overenskomst Stination om. Det er hun nemlig meget meget god til! Jeg har dog stangmasket mig en 'overfrakke' til en gammel Ikea-vase. Nu nyder den livet som moderigtig efterårsstage i stedet.

Stangmaske-stage med lys i

Gå-turen, ledte os ud i Aarhus' smalle gader, men vi endte i garnbutikken. Her blev hentet nye forsyninger til henholdsvis halsrør og barselsgave. Det lyse garn er til et såkaldt Cable Neck, der skal varme min hals og nakke. Det røde garn skal blive til en 'Sweater til Svea', min kollegas bare 5 dage gamle datter. Jeg har sat masker på pind nr. 3 og vil lade garnet arbejde igennem hænderne resten af eftermiddagen.

Strikkeprojekter in spe



Kæresten-min med varm gå-kaffe

Her er lunt og rart. Vi er vindblæste og med røde næser. Strikketøj og krimi er i gang. Og om lidt skal jeg have bland-selv-slik. Kan det blive bedre?

Lun Lørdag til dig - Leloulali

Ingen kommentarer:

Send en kommentar