søndag den 6. januar 2013

Hverdage...

Endelig er det hverdag igen. Julen og nytåret har for mit vedkommende været ret intenst. Jeg har savnet noget så grusomt. Men vi klarede den - og det blev faktisk rigtig hyggeligt og rart.
Nu er det heldigvis hverdag igen. Det er jeg på en måde ret glad for. For her er trygt og godt...
Jeg lavede ikke noget nytårsfortsæt i år. Nærmere tværtimod. Jeg vil ikke være bundet, jeg vil passe på mig selv. Omgive mig med kvalitet og kærlighed. Jeg vil gribe gode øjeblikke og putte dem i lommen. Hvis der er noget 2012 har lært mig, så er det at nu'et er alt hvad vi har. Det kan lyde som en floskel, men en hverdagssamtale om vejret, kan pludselig være den sidste samtale - nogensinde. Hverdagen skal ikke være mindre hverdagsagtig af den grund. Bestemt ikke. Det er hverdagen - de helt små ting - man kommer til at savne i sidste ende.


2013 bliver et fantastisk år. Begivenhedsrigt, travlt, udfordrende og fyldt med gode venner, oplevelser og kærlighed. Jeg glæder mig allerede.
Må dit 2013 blive, som du ønsker det - eller måske endda en lille tak bedre!

LeLouLaLi ♥

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN6. januar 2013 kl. 21.54

    KÆRESTE DU.
    JEG DELER DINE GODE "IKKE-NYTÅRSFORTSÆTTER", - OG SELVFØLGELIG BLIVER DET ET FANTASTISK ÅR, - VI SKAL BARE LIGE VÆRE OPMÆRKSOMME PÅ DET, - OG DET ER VI.
    HUSK LIGE DET MED AT PASSE PÅ DIG SELV.
    KÆRLIGST FASTEREN.

    SvarSlet