torsdag den 4. oktober 2012

Ødelæggelse...

Jeg ville egentlig blogge om min smukke hjemtur i den lave efterårssol, om efterårsbær og fine farver, men da jeg kom rundt om hjørnet blev jeg mødt af et makabert syn! Hele min - dog lillebitte - have er smadret til ukendelighed. Træer er fældet og buske rykket op med rod! Jeg ved godt at haver skal gøres vinterklare, men det her er jo decideret have-mord!

Jeg er faktisk temmelig rystet! Hvad bilder de sig egentlig ind, de der hoveder, der formøbler vores husleje!?!

Jeg er sur og gal!

LeLouLaLi

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN5. oktober 2012 kl. 09.24

    JA, DET SER JO LIDT TRIST UD, I DIN LILLE FINE HAVE - MEN JEG ER DA, - NÆSTEN, - HELT SIKKER PÅ, AT DET IGEN BLIVER FINT.
    RIGTIG GOD WEEK-END TIL JER ALLE.

    FASTEREN

    SvarSlet