fredag den 9. marts 2012

På tide at støve bloggen af...

Endelig!

Endelig fik jeg en ledig stund, til at samle mig om blog-opdatering. De sidste uger har stået i arbejdets tegn. Jeg var så heldig at få tildelt et par spændende ekstraopgaver og muligheden for at holde oplæg for interesserede publikum(er) - det er godt at blive udfordret. Især når det er vel overstået!

De sidste uger har bloggen derfor været hyldelagt. Pinterest.com har været min lille ven, når kreativiteten, blogfeberen og de kriblende fingre skulle dulmes med et lille hurtigt krea-fiks.

Men nu skal bloggen støves af... Der er flere indlæg, der står i kø for at blive skrevet!

Jeg drømmer om tid. Til blog, til strik, til læsning og til snak.

Det er heldigvis lige om hjørnet. Tid. I morgen får vi besøg fra Vestjylland - til hygge og snak (og måske en enkelt strikmaske)...

Weekenden byder på fritid. Helt uden forpligtelser.

Og om bare én arbejdsuge står den på Københavner-besøg.

Weekenden må gerne komme an. Lige nu faktisk!

.... jeg henter lige min støvkost!

God weekend - LeLouLaLi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar