fredag den 16. september 2011

Føjelig fredag...


Sensommer i Universitetsparken

Ugen er ved at nå til ende. Jeg har accepteret at jeg ikke længere orker at halse efter den. I stedet har jeg valgt at føje mig. Jeg er at finde på sofaen, under et varmt tæppe. Jeg er blevet indhentet af en lunken omgang forkølelse. (Jeg er i øvrigt overbevist om, at det er al den togkørsels skyld! Men jeg må vel snart være hærdet?!)

På pladespilleren kører den nye Got you on tape-plade. Kæresten-min står og rock'er den i køkkenet, mens han nænsomt passer laksen på panden. Foran mig står et glas kold hvidvin og en kop varm hjerte-te med Nordjydsk sensommerhonning - ahh!

Resten af ugen må passe sig selv - jeg er stået af. God weekend!

Raskhed i flydende form!

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN17. september 2011 kl. 12.13

    KÆRE DU.
    ÆRGERLIGT MED SÅDAN EN FORKØLELSE, - MEN MÅSKE HAR DU NETOP GODT AF ET PAR DAGE MED HVILE OG GOD FORKÆLELSE.
    KÆRLIGSTE TANKER TIL JER.
    FASTER INGA
    JEG ER HELT ENIG I BETRAGTNINGERNE OVER VALGET...

    SvarSlet