søndag den 21. april 2013

Man ved det er forår, når...

...Der lukkes op for søndagsloppemarked på Ingerslevs Boulevard. Det er uden sammenligning Jyllands hyggeligste midtbysmarked og man kan være sikker på at blive - i hvert fald en lille smule - inspireret hver gang.

Jeg var - som det meste af Aarhus - på Boulevarden i dag. Og sikken et fund jeg kom hjem med!
Jeg har længe ledt efter en original J77 FDB-stol til min Faster i Nord. Og allerheldigst for mig, ville den søde dame ikke sælge stolene i andet end par... og ja, så blev der jo også én til mig. De skulle så bare lige transporteres tværs gennem Aarhus - til fods. Nu er de kommet i hus og venter bare på en restaurering.

Mit andet lille loppefund - som jo altså bare er for sjov - er et lille Bing & Grøndal fad fra Tuborg Havn. Det passer perfekt med vores udsigt og er fra i dag udråbt til Altan-snacks-faddet.

Glad søndag til dig..





2 kommentarer:

  1. Lækre køb, er vild med det lille fad, synes det er så hyggeligt med havnemotivet :-)

    SvarSlet
  2. INGA MARGRETHE JENSEN22. april 2013 kl. 16.56

    ALTSÅ HVOR JEG GLÆDER MIG, - DET ER HELT VILDT DEJLIGT.....
    DU HAR ALTSÅ VIRKELIG HUSKET DET KÆRE DU...
    SUPER - SUPER -

    KÆRLIGST
    FASTEREN I NORD.

    SvarSlet