onsdag den 24. april 2013

Bo Bedre...Bedst!

Jeg kom hjem til et sprit nyt Bo Bedre-magasin. I første sekund var jeg lidt irriteret, for jeg havde egentlig afmeldt bladet for længe side, men dette nåede altså frem på trods.

Nu hvor bladet var i hus, kunne jeg jo lige så god sætte mig til rette i gyngestolen og bladre lidt... Forsiden er rigtig forårs-fin og jeg er ret vild med, at logoet nærmest er i strik.
På side 85 tonede 'mit' Isbjerg frem og så blev jeg jo egentlig lidt blød i knæene. Så i dag endte det altså - igen - med et Isbjergsindlæg... Bær over med mig! Det skal nok blive hverdag igen... :)

Glad og god onsdag... LeLouLaLi





1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN25. april 2013 kl. 09.17

    SIKKEN DEJLIG STUND DU HAR HAFT, - DET HAR DU OGSÅ FORTJENT...
    KÆRLIGSTE TANKER TIL JER....

    SvarSlet