mandag den 16. juli 2012

Stakkevis...

Jeg stabler!
Feriedage og Sommerferiebøger. Jeg har heldigvis nok af begge dele.
Hvad skal du læse i løbet af sommeren? Jeg ville ønske, jeg kunne nå igennem denne stak:


Cleave, Engelbrecht, Eco, Smith og Valeur


Nicholls og de to efterfølgere til Vindens Skygge af Zafón

Bemærk de to små bøger øverst i begge mine stakke, som forøvrigt repræsenterer min Hjerting-stak og min Aarhus-stak. De to små bøger er henholdsvis One day af David Nicholls og The Other Hand af Chris Cleave. Jeg fandt dem i Berlin og blev ret glad for formatet. De er på størrelse med et gammeldags kassettebånd, så de kan være i lommen. Papiret er som i en salmebog og de er knap 700 sider. Formatet hedder Flip Back, fordi man læser dem 'sidelæns'. Der findes endnu kun et begrænset udvalg af engelske titler, som bl.a. kan købes hos Arnold Busck. De er altså ret sjove (og perfekte til strandtasken, hvis det var vejr til den slags...)


Min 'lomme-bog' var med på cafe

 
LeLouLaLi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar