tirsdag den 26. juni 2012

"Det er ikke sidste gange jeg er i Berlin..."

.... sagde min far forrig weekend, da sad vi i ly af regnen på en af Berlins sublime fortovscafeer og nød gadelivet. Det gjorde mig faktisk temmelig glad - han er nemlig blevet lige så vild med Berlin som Brissen og jeg er!

Turen var min fødselsdagsgave til min far, da han fyldte 70 år i vinters og den havde været planlagt i flere måneder. Da vi mistede min mor i begyndelsen af maj, var vi kun et kort øjeblik i tvivl. Selvfølgelig skulle vi af sted...

Vi gik en hel masse, så en hel masse og drak en hel masse (kaffe!). Dettil kom al vores snak, den gode mad og selvfølgelig et par fodboldkampe. Det er vores fjerde besøg i Berlin - Brissen og jeg - men alligevel gav dét, at min far var med, os mulighed for at opleve byen på en anden måde. Min far bemærkede nogle andre ting. Gjorde os opmærksomme på finurligheder ved byggeri, byplanlægning og den slags - og så var han jo altid klar med en lille anekdote.

Mauerpark

Aften i Mauerpark

Gyngetur i Mauerpark

Tödelmarkt am Mauerpark - jeg fandt den fineste 'Fru Petruska'

East Side Gallary

Formiddagskaffe på Oderberger Strasse

Is :)

Det var alletiders tur og jeg glæder mig allerede til næste gang.... for "Det er ikke sidste gang jeg er i Berlin...♥" blev der sagt!

LeLouLaLi

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN26. juni 2012 kl. 17.52

    DEJLIGT AT "VÆRE MED" I BERLIN SAMMEN MED JER.
    KÆRLIGST INGA

    SvarSlet