mandag den 2. januar 2012

Dén jul burde vist have været båret ud...

Der findes næsten ikke noget så ugidelig gråt som mandagen efter juleferien, vel?! Dynen er godt nok tung og varm sådan en første mandag i året! Alle gode fortsæt om at gå tilværelsen lyst og frejdigt i møde, blev på det groveste sparket til hjørne, da jeg i morges - temmelig ynkelig - spurgte kæresten-min, om han ikke ville sove liiidt længere, så jeg kunne vente liidt med at stå op?!

Men op kom jeg! Og hen på Papirfabrikken. Formelig frisk og en kende frejdig mødte jeg ind på dagen, hvor vores tidligere center har mandagspremiere på fusionen med det langt større CUDiM (Center for undervisningsudvikling og digitale medier, sgu!). Her blev jeg mødt af tre forkølede kollegaer - resten holder liiige en ekstra feriedag for at undgå den famøse mandag(!) - og et juletræ der forlængst havde overgivet sig og solgt helt ud!

Julen varer længe... men ikke SÅ længe!



Dén jul burde forlængst være båret ud. Tænker man. Fatter sin kaffe. Og hopper ind på kontoret, mens man glæder sig over, at man igen er igang. Selvom det er i mandagstempo!

Det skal nok blive godt. Jeg er igang.

Mageløs mandag - til dig og dine!
LeLouLaLi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar