onsdag den 13. juli 2011

Tre knitrende sprøde sommerferieuger forude...

...om bare to dage tager jeg hul på tre knitrende sprøde og helt ubrugte ferieuger! Sådanne tre uge skal bruges til velbehag i alle afskygninger.

Og så skal jeg læse. Jeg læser en hel del faglitteratur, hver eneste dag på Papirfabrikken. Men sommerferien skal - bl.a. bruges til fordybelse i skønlitteraturen.

Jeg har i tankerne planlagt en liste så lang. I  dag samlede jeg dem i denne omfangsrige bunke:


Herudover følger jo selvfølgelig en lille bunke krimier på MP3'en også ;)

Men er der noget jeg har glemt? Er der noget jeg bare må læse? Så kast en kommentar! :)

Knus LeLouLaLi

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN14. juli 2011 kl. 09.50

    HERLIGT, - AT JEG NU HAR "GEN-FUNDET" DIN GODE BLOG. BOGSTAKKEN SER SPÆNDENDE UD. JEG HAR SELV LIGE IGEN, IGEN, IGEN SET "OUT OF AFRICA" OG "BABETTES GÆSTEBUD", - MEGET SMUKKE FILM, SYNES JEG, OG BØGERNE ER JO OGSÅ GANSKE PRAGTFULDE. KÆRLIGST FASTET.

    SvarSlet