søndag den 5. maj 2013

Fra kyst til kyst

Min weekend har strakt sig fra kyst til kyst - fra øst til vest og tilbage igen. Det har været en eftertænksom, hjertelig og kærlig weekend.

I fredags var det et år siden jeg mistede min mor. Det var en speciel dag - men jeg savner hende jo hver eneste dag, så på den måde var dagen hverken mere eller mindre... Vi satte lysegrønne roser i Jerne og tilbragte ellers dagen i haven og ved Vesterhavet.

Lørdag stod den på Faster-besøg... Jeg fornemmer at hun, ligesom vi, er faldet for Isbjerget. Vi fik os en god gåtur langs haven og i Risskov. Heldigvis er min far uofficiel verdensmester i at holde garn til opvinding, så vi fik også lige taget et par hundrede meter på den front, så nu kan jeg endelig komme videre med mit stumpe-strik :)

I dag, søndag, har vi været til barnedåb hos gode venners yndige lille datter. Nu har jeg netop afsluttet en dejlig telefonsamtale med min meget-gravide-yndlings-københavener siddende på havnekajen med aftensolen i nakken.

En helt fantastisk weekend! Mandag kom bare an....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar