søndag den 5. august 2012

LOPPE-FUND I SOLSKIN .....

Brissen og jeg har været på loppemarked på Ingerslevs Boulevard. Sammen med det meste af Aarhus og i høj solskin. Det blev til ikke mindre end tre helt utroligt fine fund! Jeg synes ellers ikke jeg plejer at kunne finde noget på den slags markeder, men denne gang var der godt nok bid. Det blev til en ny Fru Petruska til min samling, en fin lille læsebog og mit længe søgte Wiinblad-fad. Skønt, Skønt og en helt perfekt måde at afslutte sommerferien på!

En ny mellemstor Petruska-dukke - hende helt til venstre. Velkommen i samlingen!

Børnenes læsebog fra 1944

 
Bogen indeholder fortællinger om de nordiske guder

Og endelig et stort Wiinblad-fad, som jeg har drømt om lææænge...


Her er plads til masser af slik.... ;)
LeLouLaLi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar